Op weg naar het land van de rijzende zon - Reisverslag uit Tokio, Japan van Jacs - WaarBenJij.nu Op weg naar het land van de rijzende zon - Reisverslag uit Tokio, Japan van Jacs - WaarBenJij.nu

Op weg naar het land van de rijzende zon

Blijf op de hoogte en volg Jacs

07 Juli 2014 | Japan, Tokio

Voor het eerst op weg naar het land van de rijzende zon.. Japan (alhoewel 1 bron op de eerste pagina in Google zegt dat dat China moet zijn...). Om verwarring te voorkomen: Japan dus!

Na de zege van Nederland op Costa Rica (en de luidruchtige bewoners van Leiden en de bewoners van de pelikaanhof), moest er toch vroeg worden opgestaan om in t vliegtuig te stappen. Op de eerste vlucht, een hink-stap-sprongetje naar London, Heathrow, zat ik naast een hele leuke vent die íets teveel had gezopen de nacht ervoor)(nee het was niet Albert en de vent was ook eigenlijk niet zo leuk..).

Tweede vliegtuigrit was voornamelijk lang. Heel lang. Wel 12uur (en ik vrees nu al de weg terug.. Want die kant op duurt het langer.. Toch?). Tijdens de vlucht een paar afleveringen Broadchurch gekeken, een Japanse drama en vooral véél muziek geluisterd en geprobeerd te slapen. Het eten was zowaar lekker.

Na aangekomen te zijn moesten Albert en ik nog in de expresstrain voor een uurtje naar Shinjuku (hier is ook mijn hotel). De rest van de middag bestond een beetje uit wandelen en stressen. Terry zijn we nu nog steeds kwijt.. Maar ik voel het nu al: wordt fucking awesome hie

Tags: Tokyo, Japan,